
Serviceplatform for importører, forhandlere og bilejere
Med en centraliseret appløsning kan dit forhandlerled bliver endnu stærkere.
Som bilimportør er dit primære fokus, udover logistik og distribution, at skabe kendskab til dit brand og bilmærke på det danske marked. Konstant udvikling, konkurrence, kundeadfærd og forhandleres performance, har afgørende betydning for dit brands succes.
Vi leverer appløsninger, som kan tilpasses både centralt og individuelt. Som importør kan du sikre at kommunikationen, indhold og det visuelle er kontinuerlig og ensartet – samtidig med at dit brand får det lokale islæt og forankringen gennem den enkelte forhandler.

Attraktive forhandlerfordele
Universal Apps er eksperter i levering af digitale løsninger til bilbranchen. Med en single- eller multibrandløsning hjælper vi bilforretninger med at skabe effektive og synlige resultater. Den stærkeste serviceplatform til bilforhandlere, hvor der i den grad sættes fokus på eftermarkedet, kundeloyalitet og øget indtjening.
-
Opbygning af kundeloyalitet
Gennem forbedret service, smarte værktøjer og attraktive kundefordelsprogrammer, medvirker appen til øget kundeloyalitet
-
Automatiske servicepåmindelser
Sikrer rettidige indkaldelser på basis af bilejerens oplyste kørselsmønster og mindsker forhandlerens administrative byrde
-
Single- eller multibrandløsning
Appen kan skræddersyes så den passer til den lokale forhandler, bl.a. med mulighed for flere mærker og afdelinger
-
Målrettede push-kampagner
Tag markedsføringen til nye højder, skab mere omsætning og øget besøgsfrekvens, gennem målretning af kampagner
Fordele, som gør det nemt og bekvemt at være bilkunde
Se explainervideo for Universal Apps
-
Nem og tidsbesparende booking
Gennem appen kan kunden nemt og bekvemt booke den ønskede tid på værkstedet. Bilens data kædes sammen med bookingen, og kunden kan blot afvente en bekræftelse.
-
Overblik over bilejerskabet
Kunden opretter bilen i appen og får dermed overblikket over kørte kilometer, seneste servicedato, bilens alder m.m.
-
Skadeservice
Er uheldet ude, kan kunden nemt og hurtigt sende skadesrapporten til værkstedet. Gennem denne service kan værkstedet hurtigere udbedre skaden, så kunden kan blive kørende igen.
-
Nyheder og tilbud
Gennem appen får kunden nem adgang til relevante og årstidsbaserede kampagner, lokale nyheder, events og informationer fra den lokale forhandler.

Case Suzuki Bilimport Danmark
Vi var på udkig efter en App løsning, der ville kunne integreres med dele af vores og vores forhandleres forretning, hvilket ikke var muligt at finde i nogen standardløsning. Vi kontaktede Universal Apps og i samarbejde blev der udviklet en skræddersyet løsning.
Universal Apps har vist sig at være en særdeles kompetent og lydhør leverandør, og i særdeleshed har deres evne til at sætte sig ind i vores forretning- og produktområder imponeret os, med de faldgruber og udfordringer vi dagligt slås med.
Dan Larsen, Eftermarkedschef / Carsten Rasmussen, CRM Manager – Suzuki Bilimport Danmark

Suzuki Bilimport Danmark ønskede at udvikle en app til at styrke forhandlernes service og loyalitetsskabende aktiviteter på eftermarkedet. Målet var en løsning der både kunne tilgodese Suzuki som importør – og samtidig også skabe værdi for både Suzuki bilejere og det landsdækkende forhandlernetværk.
Med deres forhandlerforening, gik Suzuki Bilimport Danmark til Universal Apps med ønsket om at styrke brandet og forhandlernes position på det lukrative eftermarked. Løsningen skulle kombinere ønskerne fra begge verdener – importør og forhandler – og dermed tilgodese Suzuki brandet, uden at gå på kompromis med den enkelte forhandler, som selvstændig virksomhed.